loading...
قفل دیجیتال
omidvar بازدید : 48 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

دستگیره هوشمند

امروزه مدل‌های مختلفی از دستگیره هوشمند (قفل هوشمند یا قفل دیجیتال) در بازار وجود دارد، اما اکثر آن‌ها برای درب‌های استاندارد طراحی شده اند. البته این امر بسیار طبیعی است. زیرا اکثر خانه‌ها از درب‌های استاندارد برای کنترل ورود و خروج استفاده می‌کنند. اما در مورد درب ضد سرقت دو لنگه و سیستم‌های امنیتی مورد استفاده در آن، این موضوع تا حدودی متفاوت می‌باشد. هر چند که از مدل‌های مختلف دستگیره هوشمند نیز می‌توان برای حفاظت از این نوع درب ها استفاده نمود.

تنوع شرکت‌های تولید کننده و دستگیره هوشمند با ویژگی‌های مختلف باعث شده تا انتخاب قفل مناسب برای هر نوع دربی برای کاربران کار راحتی باشد. دستگیره هوشمند وسیله‌ای است که از روش‌های پیشرفته دسترسی و بدون کلید جهت باز نمودن درب ورودی استفاده می‌شود. قفل‌های هوشمند درب ضد سرقت دو لنگه معمولا بر روی یکی از لنگه‌ها (بر روی لنگه سمت راست) نصب می‌گردد و بالاترین سطح امنیت و آرامش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال در درب ضد سرقت دو لنگه

استفاده از قفل‌های مکانیکی برای حفاظت از درب‌های ورودی به ویژه درب ضد سرقت دو لنگه نه تنها امنیت مورد نظر شما را تامین نمی‌کند بلکه باعث دسترسی راحت‌تر سارقان به خانه یا محل کار شما می‌گردد. نصب دستگیره هوشمند روی درب ضد سرقت دو لنگه باعث افزایش امنیت خاطر و آرامش صاحبان خانه‌ها و کسب و کارها شده و نگرانی بابت از دست رفتن کلید و مشکلات استفاده از آن‌ها را برای همیشه از بین می‌برد.

با نصب دستگیره هوشمند روی درب ضد سرقت دو لنگه، مقاومت درب ورودی در برابر نیروهای غیر مجاز افزایش یافته و امکان دسترسی سارقان به حریم خصوصی خانه یا محل کار شما را تقریبا غیر ممکن می‌شود. علت آن نیز وجود مغزی‌های ضد سرقت با زبانه‌های فولادی، مقاوم و ضد دیلم و نیز سیستم‌های امنیتی دستگیره هوشمند می‌باشد. در واقع با نصب قفل‌های هوشمند گام بزرگی در جهت محافظت از خانه و اعضای خانواده خود برداشته‌اید.

مغزی ضد سرقت برای محافظت از درب ورودی دو لنگه

- ویژگی های دستگیره هوشمند

ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از قفل‌های هوشمند، صاحبان خانه‌ها می‌توانند با آرامش ذهنی واقعی در کنار اعضای خانواده خود زندگی کنند. برخی از ویژگی‌های برجسته دستگیره هوشمند که باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت دو لنگه می‌گردد به شرح ذیل می‌باشد:

- ادغام با سایر سیستم‌های هوشمندسازی

دستگیره هوشمند را می‌توان به سایر سیستم‌های هوشمندسازی مانند سیری، خانه هوشمند سامسونگ و یال، آمازون-الکسا و ... متصل و برای حالت‌های مختلف خانه آن را برنامه‌ریزی نمود.

کنترل درب با اتصال به سیستم های هوشمندسازی

- ادغام با سیستم‌های امنیتی

با اتصال دستگیره هوشمند به سیستم‌های امنیتی مانند دوربین مداربسته، سنسورهای امنیتی و غیره، ضمن نظارت بیشتر بر خانه و کسب و کار خود، امنیت محل مورد نظر را نیز دو چندان می‌نمایید.

قفل هوشمند ، بهترین گزینه برای درب ضد سرقت دو لنگه

- دسترسی بدون کلید به درب ضد سرقت دو لنگه

همانطور که بیان شد، قفل‌های هوشمند را می‌توان توسط روش‌های پیشرفته‌ای مانند رمز، کارت و یا اثر انگشت و بدون نیاز به کلید باز و بسته نمود. حتی این نوع قفل‌ها را می‌توان توسط تلفن همراه و از راه دور کنترل و مدیریت کرد.

قفل هوشمند ، بهترین گزینه برای درب ضد سرقت دو لنگه

- سیستم‌های امنیتی

وجود سیستم‌های امنیتی مانند حریم خصوصی، قفل کودک و امنیت خروج و ... و نیز آلارم هشدار حوادث امنیتی مانند آلارم نفوذ غیر مجاز، آلارم حریق و ... در دستگیره هوشمند، باعث کاهش خطرات محیطی و انسانی اطراف محل زندگی شما می‌گردد.

قفل هوشمند ، بهترین گزینه برای درب ضد سرقت دو لنگه

- افزایش زیبایی درب ضد سرقت دو لنگه

طراحی بسیار زیبا و رنگ‌های منحصر به فرد قفل‌های هوشمند باعث شده تا حس زیبایی شناسی درب ضد سرقت دو لنگه افزایش یافته و توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب نماید.

با این حال هنگام انتخاب دستگیره هوشمند مناسب برای درب ضد سرقت دو لنگه باید دقت لازم را داشته باشید تا بدون مشکل و برای مدت زمان طولانی از امکانات قفل‌های هوشمند استفاده نمایید.

پیشنهاد شرکت‌های بزرگ دستگیره هوشمند برای درب ضد سرقت دو لنگه

 

شرکت‌های زیادی وجود دارند که امنیت درب ورودی خانه‌ها را تامین می‌نمایند. از این رو انتخاب دستگیره هوشمند مناسب با شیوه زندگی کاربران بسیار آسان می‌باشد. در این راه گزینه‌های کمتری برای درب ضد سرقت دو لنگه وجود دارد اما با این حال دست کاربران برای انتخاب قفل مناسب این نوع درب‌ها نیز باز می‌باشد. کاربران می‌توانند با توجه به شیوه زندگی و میزان امنیت مورد انتظار خود، دستگیره هوشمند مناسب را بر روی درب ضد سرقت دو لنگه نصب نمایند و از زیبایی، آسایش و امنیت آن لذت ببرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 648
  • بازدید کلی : 3,175